Algemene voorwaarden opleidingen
1. De inschrijving is definitief wanneer u de factuur met het inschrijvingsgeld voldaan hebt, vanaf dan is uw inschrijving definitief, met inachtneming van de bedenktijd.
2. Na inschrijving van de training ontvangt u na betaling de bevestiging per mail.
3. Na inschrijving heeft u een bedenktermijn van 14 dagen. Bij inschrijvingen binnen 14 dagen vervalt de bedenktijd en heeft u hier dus geen recht op. Deze bedenktermijn geldt NIET bij een training/opleiding door een gastdocent.
4. Trainingen zijn onder voorbehoud, bij te weinig deelnemers behouden wij ons het recht trainingen te annuleren of te verplaatsen.
5. Trainingen dienen minimaal 48uur voor aanvang training te worden geannuleerd om het recht op restitutie te behouden, tenzij anders vermeld.
6. Bij het boeken van trainingen van externe docenten is geen restitutie mogelijk, wel mag er iemand anders in uw plaats komen mits vooraf overlegd.
7. Als u zich inschrijft voor een opleiding dient u het vastgestelde bedrag direct te voldoen. Mocht dit niet lukken dan kan er in overleg in termijnen betaald worden, de laatste termijn dient twee weken voor aanvang van de opleiding voldaan te zijn.
8. De duur van het contract betreft het lesschema.
9. Het eigendomsrecht van het cursusmateriaal berust bij het instituut, tenzij opleidingspakketten zijn aangekocht door cursist.
10. Indien u een opleiding bij ons volgt, bent u na afloop verplicht het evaluatie formulier over de opleiding en de docent naar waarheid in te vullen.
11. Wij gaan met zorg om met vertrouwelijke informatie, dit wordt ook van u verwacht als wederpartij.
12. U bent verplicht de overeenkomst in het naslagwerk (manual) te ondertekenen als cursist.
13. Het naslagwerk mag niet gekopieerd of doorgegeven worden aan Derden. Indien u zich hier niet aan houdt kan hier een boete tegenover staan.
14. Bij de Anatomie & Pathologie opleiding bent u verplicht deel te nemen aan het theoretische E-Learning onderdeel. Mocht u niet in de beschikking zijn van een computer of laptop, dan zullen wij samen kijken naar een andere mogelijkheid om deel te nemen.
15. Aan onze opleidingen wordt veel zorg en tijd gespendeerd. De opleidingen zijn gebaseerd op jarenlange theoretische en praktische kennis en ervaring van internationale docenten.
Jaarlijks worden er door onze docenten zowel educator trainingen als specialisatie trainingen gevolgd zodat u zeker bent van alle nieuwe trends en technieken.
16. Bij een Nagelstyling Vakopleiding (gel en/of acryl) dient u de Basic en Advanced lessen afgerond te hebben voor u examen kan doen. Als u de onderdelen los volgt (basic of advanced) krijgt u alleen een certificaat en kan u geen examen doen.
17. Voordat u deelneemt aan een examen heeft u de mogelijkheid eerst een proefexamen te doen. Dit is optioneel en dus niet verplicht.
18. De examen beoordelingen liggen in handen van onafhankelijke Derden.
19. Examens kunnen oneindig herkanst worden en waar nodig zullen wij u hierbij extra ondersteunen.
20. Er worden certificaten uitgereikt. Het is geen erkende branche.
21. Indien u de lessen niet kunt volgen zoals volgens het schema aangegeven, omwille van wat voor reden dan ook, dan zullen wij naar een passende oplossing zoeken. Er vindt echter geen restitutie van het lesgeld plaats.
22. Indien de lessen niet plaats kunnen vinden op de aangegeven datum, door oorzaken van buitenaf (epidemieën, pandemieën, natuurrampen, brand etc). worden de lessen verplaatst naar een latere datum. Er vindt geen restitutie van het lesgeld plaats.
23. Nagelstylisten, educators of personen die anderszins werkzaam zijn in de nagelbranche mogen niet model zitten, tenzij zij 50% van de training voldoen bij aanvang. Komen wij naderhand achter dit feit, dan ontvangt het model van ons evengoed een factuur met het verschuldigde bedrag van 50% van de training.
24. Wanneer u een 1 of 2 daagse prive training bij ons boekt, houden wij hiervoor speciaal voor u tijd vrij. Mocht u vanwege omstandigheden annuleren buiten de gestelde termijn, dan is restitutie van het lesbedrag niet mogelijk. Het is eenmalig mogelijk de datum/datums te wijzigen, daarna zullen wij per wijziging 15% van het lesbedrag als wijzigingskosten in rekening brengen.
Mocht u nog vragen hebben omtrent bovenstaande voorwaarden dan horen wij graag van u.